Polnet arızası havalimanında uzun kuyruklara neden oldu

Emniyet tarafından yürütülen hizmetlere bilişim desteği veren Polis Bilgi Sistemi’nde (POLNET) akşam saatlerinde meydana gelen sistem arızası nedeniyle Sabiha Gökçen Havalimanı’nda pasaport işlemleri manuel olarak yapılırken yolcular uzun süre kuyrukta beklemek zorunda kaldı.
Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>İlginizi ÇekebilirYeşil ve gri pasaportta sistem mi değişecek? DMM’den iddialara açıklama
Dünyanın en güçlü pasaportu BAE’de
Sabiha Gökçen Havalimanını kullanan yolcular, saat 18.20 sıralarında emniyet tarafından yürütülen hizmetlere bilişim desteği veren Polis Bilgi Sistemi’nde (POLNET) meydana gelen arıza nedeniyle pasaport kuyruğunda beklemek zorunda kaldı. Arızanın giderilmesi için polis ve terminal ekipleri gerekli müdahaleleri yaparken yolcular sık sık yapılan anonslarla bilgilendirildi. Arızanın iftar saatine denk gelmesi nedeniyle yolculara hurma ve su dağıtıldı. Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yapılan açıklamada arızanın bir süre sonra giderildiğini ifade edilerek pasaport işlemlerinin yeniden yapılmaya başlandığı ifade edilirken, işlem sürelerinin kısa bir süre içerisinde normale döneceği ifade edildi.
ULAŞTIRMA BAKANLIĞI’NDAN AÇIKLAMA GELDİ
Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Polnet arızası ile ilgili sosyal medyadan duyuruda bulundu.
17 Mart 2025 tarihinde saat 18:20 itibarıyla Polis Bilgi Sistemi (POLNET) üzerinde yaşanan teknik bir arıza nedeniyle Türkiye genelinde pasaport kontrol işlemlerinde geçici bir kesinti yaşanmıştır.
Polis ve terminal IT ekipleri tarafından arızaya hızla müdahale edilmiş, süreç… pic.twitter.com/dTkb7UKfPZ
— T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı (@UABakanligi) March 17, 2025
Haber Kaynak : MILLIYET.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”